Oferta


Odzież firmowa to ważny element w strategii kreowania wizerunku firmy. Znakowanie odzieży może odbywać się na dwa sposoby, jednym z nich jest nadruk a drugim haft.

W zależności od nakładu i stopnia zaawansowania projektu graficznego dobiera się odpowiednią metodę nadruku:
- druk sublimacyjny wykorzystywany przy materiałach z włókien syntetycznych. Farba dyspersyjna jest przenoszona na papierowy podkład a następnie na materiał.
- druk bezpośredni, tzw. sitodruk, to jedna z najwydajniejszych metod nanoszenia treści na materiał. Nadruk jest wykonywany maszynowo. Dzięki temu można nanieść na odzież różne projekty - od prostych do fotograficznych. Nadruk powinno prać się w temperaturze do 40 st. C., nie prasować.
- druk transferowy polega na przeniesieniu projektu z folii na odzież za pomocją tzw. tewrmotransferu. Ta metoda jest wykorzystywana przy nadrukach na np. czapkach i ubraniach na których nie ma możliwości wykonania druku bezpośredniego. Nadruk nie nadaje się do prasowania.

Haft jest sposobem prezentacji logotypu, sloganu na odzieży. Jest to rozwiązanie bardzo trwałe i sprawdza się przy odzieży o wysokiej gramaturze tj. bluzach, kurtkach, polarach.